Geen magere modellen meer voor Unilever
Graatmagere modellen zijn in de reclames van Unilever niet langer welkom.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Wel blijft het bedrijf zijn marketingpijlen richten op kinderen in de leeftijd tussen de zes en elf jaar, maar dan met producten die zijn voorzien van het logo: 'Ik kies bewust'.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Volgens een woordvoerster wil het bedrijf geen types in reclame meer gebruiken met een figuur dat voor andere mensen niet haalbaar is. Mensen moeten volgens het concern tevreden zijn met hun lichaam en geen gebrek aan zelfvertrouwen krijgen door beelden van extreem slanke lichamen.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSVorig jaar besloot het bedrijf zich niet meer te richten op kinderen jonger dan zes jaar. Dat Unilever zichzelf nu beperkingen oplegt met betrekking tot de groep tussen de zes en elf jaar heeft daarmee te maken (ANP).
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid