Overslaan en naar de inhoud gaan

Top 8 Second Life Corporate Sites

Al enige tijd woedt er een discussie omtrent Second Life en dan met name het nut voor een onderneming om te starten met iets als Second…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Mijn betoog is continue dat het niet zo zeer gaat om het platform Second Life, maar om de (on)mogelijkheden die 3D internet nu en in de toekomst te bieden heeft voor een organisatie als medium.

related partner content for mobile comes here

Want een ding ben ik van overtuigd. 3D internet zal de doelgroep interactie significant gaan veranderen. Sommigen zelfs op een dermate zelfde manier als Internet heeft gedaan sinds 1996. En dat kan via Second Life, maar wellicht ook zo een ander platform.

Want hoe je het ook wendt of keert, momenteel staat 3D internet platform Second Life nog redelijk in de kinderschoenen ..... echter wel schoenen die net zoals de bijbehorende kindervoeten enorm snel groeien.

Veel bedrijven zetten dan ook een eerste voorzichtige, maar toch vaak serieuze stappen op dit 3D platform, van corporate brand building door interactieve aanwezigheid, van integratie met de helpdesk tot het organiseren van virtuele user group meetings tot het houden van daadwerkelijke conferenties.

heeft vorige week een aardige top 8 corporate Second Life participaties op een rij gezet die een goed voorbeeld vormen van hoe serieuze bedrijven serieus met Second Life om gaan, zijnde:

1. IBM
2. Pontiac
3. Sun Microsystems Inc.
4. Dell Inc.
5. Reuters
6. Cisco Systems Inc.
7. H&R Block
8. Best Buy Geek Squad

Give it a try and maak je avatar aan om zelfs eens een kijkje te nemen

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in