Overslaan en naar de inhoud gaan

Emolife nieuwe naam voor fondsenwervinggroep

Onder de naam Emolife worden drie activiteiten op het gebied van fondsenwerving en marketing voor goede doelen gebundeld. Het gaat om…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

In Emolife werken drie ervaren fondsenwervers samen. Ten eerste Bert Cocu, die straatwerving in Nederland introduceerde met het bedrijf Direct Dialogue Fundraising (DDF), dat nu opgegaan is in Emolife. Samen met compagnon Kees van Maren was hij tevens actief als bedenker van fundraising-events en consultant voor goede doelen en ziekenhuizen. Als derde is Pascal de Smit toegetreden, voormalig Hoofd Fondsenwerving van Amnesty International. In Nederland gaat Emolife van start met zes vestigingen en een hoofdkantoor in Amsterdam. Opdrachtgevers zijn onder meer Oxfam Novib, Greenpeace, Amnesty International en War Child. Ook ziekenhuizen, universiteiten en scholen behoren tot de klantenkring.

related partner content for mobile comes here

Emolife is tevens met zes vestigingen actief in België, voorlopig nog onder de naam DDF, met het hoofdkwartier in Brussel. Onder de klanten in België worden alle toonaangevende NGO’s gerekend. Inmiddels is er ook een eerste stap gezet in Frankrijk. Emolife werkt voor internationale campagnes en strategisch advies samen met twee consultants in de USA. Emolife Nederland en Emolife België (nu nog DDF NV) zijn onderdeel van Emolife Groep, een Nederlandse holding.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in