EC steunt reclame voedingsproducten
De Europese Commissie heeft maandag het groene licht gegeven voor twintig publiciteitscampagnes voor Europese voedingsproducten en bloemen.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Het totale bedrag dat met de campagnes gemoeid is, bedraagt 38 miljoen euro, meldt Het Financieele Dagblad. De helft daarvan wordt door Brussel betaald. Het gaat om campagnes die de voordelen van voedingsproducten uit de EU moeten uitmeten en die in negen van de vijftien lidstaten gevoerd zullen worden.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Frankrijk sleept het grootste deel van de buit binnen door voor een bedrag van bijna 12 miljoen aan EU-fondsen te incasseren. Nederland blijft steken op 1,7 miljoen euro.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid