Overslaan en naar de inhoud gaan

Dutch Digital Day 2017: geen pitches en trendverhalen, maar impact maken

Dutch Digital Agencies kondigt de derde editie van het event aan
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Branchevereniging Dutch Digital Agencies organiseert voor de derde keer een dag voor en door digitale bureaus. Op vrijdag 30 juni komen creatieven en ‘techies’ samen om te netwerken en inspiratie op te doen.

related partner content for mobile comes here

Anders dan andere events
Annemieke Deering vertelt dat Dutch Digital Day bedoeld is als ode aan iedereen die werkt bij een digitaal bureau. ‘We hebben de dag in het leven geroepen omdat er simpelweg bijna geen events zijn voor creatieven en developers. De events die bestaan zijn vooral gericht op online marketeers en CMO's, CTO's en CIO's bij opdrachtgevers.’

Dutch Digital Day is niet vergelijkbaar met andere events. ‘Onze doelgroep vereist een andere insteek. Geen bureaupitches, geen verhalen over trends, want deze helden kennen die allang. Dat is hun vak. Wij willen een dag van inspiratie, innovatie en mooie toepassingen van digital bieden.’

Aftermovie Dutch Digital Day 2016

Het is tijd om impact te maken
Ieder jaar heeft het evenement een ander thema, waarmee de organisatie benadrukt dat medewerkers van digitale bureaus helden zijn. De eerste editie had het thema "Ode aan de Transformers", de tweede editie "Even superheroes need a day off" en dit jaar is het thema "With great power comes great responsibility".

Deering: ‘Dutch Digital Day 2017 zal draaien om de impact van digitale superkrachten. Batman rekende af met the Joker, Luke Cage ving honderden kogels in zijn strijd tegen corruptie. Nu is het aan ons. In een tijd van alternative facts, naderende vloedgolven en vergaande vrijheidsverwaarlozing hebben wij als beroepsgroep nog meer reden om impact te maken. Dat vereist dat we buiten onze kaders kijken en risico’s nemen.’

Sprekers


De eerste sprekers zijn bekend:  (gamification expert die middels gamification positieve impact wil maken), Mandy Smith ( - die haar creativiteit inzet voor een goed doel), Justin van der Lek (Visual Effects Artist, o.a. Star Wars), Taira Akbar (Producer documentaire “When two worlds collide”) en Sam van Aken (Tree of 40 Fruit).

De dag wordt gemodereerd door  (innovatiedeskundige en oprichter van TEDxAmsterdam). Aanmelden kan via

Sam van Aken (Tree of 40 Fruit).

De dag wordt gemodereerd door  (innovatiedeskundige en oprichter van TEDxAmsterdam). Aanmelden kan via

De dag wordt gemodereerd door 

 (innovatiedeskundige en oprichter van TEDxAmsterdam). Aanmelden kan via

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in