Overslaan en naar de inhoud gaan

Twitter-burgemeester gaat bij NAM communicatie over aardbevingen leiden

Michael Sijbom trakteert Losser op ijsjes en zelfgemaakt appelgebak
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

IJsjes voor alle kinderen in Losser en zelfgemaakt appelgebak voor de oudere inwoners. Michael Sijbom, de oud-campagneleider van Jan Peter Balkenende en officieus Twitter-koning onder burgemeesters, heeft in stijl afscheid genomen van de bewoners van Losser.

related partner content for mobile comes here

Kiest voor familie

Sijbom stapt over naar de NAM waar hij het communicatieteam rond de aardbevingen gaat leiden.Belangrijke reden voor zijn overstap is zijn familie. In een verklaring laat hij weten dat hij in zijn nieuwe functie werk en privéleven beter kan combineren.

Sijbom: ‘Ik ga namelijk wonen in Haren in de buurt van mijn kinderen. En dat vind ik in deze periode van mijn leven van doorslaggevend belang.’

(Tekst loopt verder onder tweet)

Opmerkelijke PR-acties

Sijbom is met recht een PR-kanon te noemen. Hij twittert fanatiek en heeft een flinke schare van 8.600 volgers opgebouwd. Ook laat hij geregeld met opmerkelijke acties van zich horen.

Zo reed hij bij de verkiezingen rond in een limousine waarmee hij ‘eerstekeerstemmers’ ophaald en naar het stembureau bracht. Ook leidde hij fietsend toeristen rond.

Foto: Sijbom bij een protestactie tegen Duitse tol-plannen. ANP

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in