Overslaan en naar de inhoud gaan

‘Digitale bureaus investeren vooral in diensten rond big data’

Het gaat goed met de digitale bureaus die aangesloten zijn bij branchevereniging Dutch Digital Agencies (DDA). Bestuurslid Adjan Kodde:…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De omzet van digitale bureaus met gemiddeld 16 procent naar 322 miljoen euro. Adjan Kodde (directeur Mirabeau en bestuurslid DDA) noemt de omzetcijfers erg goed, maar had het ook wel verwacht. &;De cijfers zijn logisch gezien het toenemende belang van “digitaal” in het bedrijfsleven. Daarnaast investeren onze leden in nieuwe typen diensten.&; De rendementscijfers – de gemiddelde brutowinst - van +8% vindt Kodde mager. &;Maar dat zou verklaarbaar kunnen zijn door de groei van de investeringen die de bureaus doen.&

Premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in