Overslaan en naar de inhoud gaan

Q-music ziet de voordelen van de WK-uitschakeling

Q-music haakt in op de WK-uitschakeling met een positieve website.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

&;Elk nadeel heb zijn voordeel&;, zei Johan Cruijff ooit. En dat is ook de gedachte achter de ludieke inhaakcampagne ;wezijngeenkampioenmaar.nl&; van radiozender Q-music. Nederland is door het verlies in de halve finale van het WK toch in mineurstemming en daarom roept Q op om positieve berichten te delen die moeten helpen de late uitschakeling wat luchtiger te zien. Iedereen kan op de site een foto uploaden en een slagzin verzinnen, waarmee duidelijk wordt dat we wel balen van de uitschakeling, maar ook trots zijn op de prestaties van het Nederlands elftal.   

related partner content for mobile comes here

Community manager Jorn Agterberg: &;Dit WK heeft Nederland weer laten zien hoe creatief mensen zijn met inhakers op de wedstrijden en opvallende momenten tijdens het kampioenschap. Nu vragen we de Q-luisteraars om creatief te zijn met de uitschakeling van Oranje. We zijn net geen wereldkampioen geworden en dat is balen, maar op deze manier geven we er met onze actieve community een leuke en positieve twist aan!&;

Q-music heeft de site direct na afloop van de wedstrijd opgezet. De campagne sluit volgens de zender aan bij de missie: &;Q-music wil elke dag plezier, energie en een goed gevoel brengen in het leven van de luisteraars.&;

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in