Overslaan en naar de inhoud gaan

Hölscher weg bij Saatchi & Saatchi | Leo Burnett

Het vertrek van Marcel Hölscher bij Saatchi & Saatchi | Leo Burnett volgt op de verdere reorganisatie van het bureau.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Managing partner Marcel Hölscher vertrekt dit najaar bij Saatchi & Saatchi | Leo Burnett. Hij leidde het bureau samen met CEO Arjan Kapteijns nadat Saatchi & Saatchi en Leo Burnett in 2009 waren samen gegaan.

related partner content for mobile comes here

Het is een volgende stap in de versimpeling van de managementstructuur bij Publicis Group Nederland waar . Jack de Graaff heeft inmiddels als ceo afscheid genomen van Publicis.

Hoewel de bureaus officieel niet worden samengevoegd - teveel concurrerende klanten - wordt wel naar &;synergie&; gekeken. Ook worden de bureaus naar verwachting gecentraliseerd op een locatie. Naar verwachting zullen nog meer mensen op sleutelposities de groep verlaten. Kapteijns zei in april deze posities binnen het bureau te bekijken. Bij Saatchi werken rond de 30 mensen en bij Publicis rond de 90.

Holscher erkent dat zijn stap voorkomt uit een verdere reorganisatie.‘Het is in samenspraak gegaan. Ik was eigenlijk al eerder van plan een nieuwe stap te zetten. Er kwamen echter steeds nieuwe uitdagingen binnen het bureau op mijn pad, waardoor het er gewoonweg niet van kwam. Nu Arjan CEO is geworden van zowel Publicis als Saatchi & Saatchi|Leo Burnett gaat het bureau weer een nieuwe fase in en is het voor mij een goed moment om te stoppen’, aldus Hölscher. 

Hölscher was de afgelopen jaren onder andere verantwoordelijk voor USG People, Fiat Group Automobiles, Douwe Egberts en het prijswinnende werk van de Parkinson Vereniging.

Lees ook dat Astrid Prummel in mei had met Arjan Kapteijns en managing director Western Europe Pedro Simko. 

 

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in