Heineken is klaar voor de wedstrijd
TBWA\Neboko maakte voor Heineken de Oranjekoorts-film over de echte mannen van oranje.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
De Wk-campagne van Heineken draait om het aanwakkeren van de oranjekoorts in Nederland. Morgenavond wordt de nieuwste creatie van TBWA\Neboko uitgezonden, waarin Heinekens Chief Orange Officer en de supporters centraal staan:
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Heineken - Onze Jongens
Credits:
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSBureau: TBWA\NEBOKO
Creatie: Kim Alers, Emmy Beijk, Bart Heijboer
Regie: Roel Boorsma
Productie: Operator
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid