Diana Janssen voorzitter Europese FEDMA
Bij de Federation for European Direct and Interactive Marketing (FEDMA) zijn de Europese marketingverenigingen aangesloten, evenals grote bedrijven die zich richten op datagedreven marketing in Europa.
De benoeming van Diana Janssen komt op een belangrijk moment. In Brussel wordt gewerkt aan de nieuwe Europese privacyregels. Deze zullen ook grote invloed hebben op marketing in Nederland, omdat ze één op één van toepassing worden verklaard. Janssen noemt haar benoeming eervol en FEDMA 'een sterk merk in Europa en een organisatie met veel potentieel'. Samen met het nieuwe bestuur belooft ze te gaan werken aan een optimale vertegenwoordiging van de (Nederlandse) sector in Brussel.
Vacatures
Accountmanager New Business
SpottaAccountmanager
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisZij voert het voorzitterschap met Sachiko Scheuing, European Privacy Officer bij Acxiom, die volgens Janssen een groot netwerk heeft op het gebied van data en privacy in Europa. 'Samen kunnen we de slagkracht van FEDMA vergroten.'
DDMA-voorzitter Henry Meijdam over de benoeming van Janssen: 'Diana heeft inhoudelijke kennis en is contactueel sterk. Deze combinatie maakt dat zij de goede vertegenwoordiger is van de sector in Europa.'
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid