Overslaan en naar de inhoud gaan

Diana Janssen voorzitter Europese FEDMA

Diana Janssen, directeur van branchevereniging DDMA, is per 1 juli voorzitter van de Federation for European Direct and Interactive…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Bij de Federation for European Direct and Interactive Marketing () zijn de Europese marketingverenigingen aangesloten, evenals grote bedrijven die zich richten op datagedreven marketing in Europa.         

related partner content for mobile comes here

De benoeming van Diana Janssen komt op een belangrijk moment. In Brussel wordt gewerkt aan de nieuwe Europese privacyregels. Deze zullen ook grote invloed hebben op marketing in Nederland, omdat ze één op één van toepassing worden verklaard. Janssen noemt haar benoeming eervol en FEDMA &;een sterk merk in Europa en een organisatie met veel potentieel&;. Samen met het nieuwe bestuur belooft ze te gaan werken aan een optimale vertegenwoordiging van de (Nederlandse) sector in Brussel.

Zij voert het voorzitterschap met Sachiko Scheuing, European Privacy Officer bij Acxiom, die volgens Janssen een groot netwerk heeft op het gebied van data en privacy in Europa. &;Samen kunnen we de slagkracht van FEDMA vergroten.&;

-voorzitter Henry Meijdam over de benoeming van Janssen: &;Diana heeft inhoudelijke kennis en is contactueel sterk. Deze combinatie maakt dat zij de goede vertegenwoordiger is van de sector in Europa.&;

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in