Overslaan en naar de inhoud gaan

Digital Design Case: Dell visualiseert techniek van de toekomst

PostPanic combineert gebruik van motion graphics en user interfaces.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

DELL vroeg het Amsterdamse PostPanic om  de toekomst te visualiseren in een serie films. Het resultaat zijn video’s die een blik op de toekomst werpen van verschillende vakgebieden: creative, educatie, werkomgeving en gezondheid. De serie is gericht op intern gebruikt, maar ook op potentiële partners. 

related partner content for mobile comes here

PostPanic gebruikt een combinatie van motion graphics, content en user interfaces. Het dook daarvoor in de toekomst om te zien met welke systemen we dan zullen werken en te voorspellen hoe dat eruit ziet. Om het verhaal overtuigend te vertellen werd gekozen voor een persoonlijk, emotioneel en menselijk verhaal. 

Regisseur Phil Robson: &;Dit was een ongebruikelijke opdracht. Het resultaat werd frame voor frame beoordeeld om echt wetenschappelijk te beoordelen of het klopte. We hebben visueel gemaakt hoe het eruit ziet om in te toekomst te werken met software en hoe dat onze manier van werken beïnvloedt.&;

Credits
Regisseur: Phil Robson
Concept, productie en postproductie: PostPanic
Creative director bij Dell: Michiel Knoppert
Executive producers: Ania Markham, Jules Tervoort

Bekijk de video’s op

Elke editie van het magazine Adformatie bevat een pagina met het beste uit de wereld van digital design, geselecteerd door het Dutch Digital Design-initiatief. In het blad wordt verwezen naar deze post in het , waar we extra’s en aanvullende info over de case plaatsen.

 



 



 



 



 



 



 



 



Tip: to Dutch Digital Design! 

Check ook de van Adformatie:

Meer over Dutch Digital Design in .

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in