Denk aan je reputatie!
Een kleine tien jaar geleden huurde McDonald’s een legertje juristen in om aantijgingen dat het ‘ongezonde’ consumptie zou aanwakkeren te bestrijden, zonder zich te realiseren dat de reputatie van het bedrijf daarmee alleen maar meer schade opliep
En toch: elke CEO zal beamen dat reputatie een van de meest bepalende factoren voor het succes van een merk of bedrijf is. Gemakkelijk gezegd, maar zelden gedaan, getuige de beperkte rol die marketing en pr nog altijd spelen in de directiekamers van grote ondernemingen.
Vacatures
Concern communicatieadviseur
Gemeente AltenaAllround Marketeer
CovetrusCampagneleider fondsenwerving
Natuur & MilieuDe sporadische marketingmanager die tot de top van het bedrijf doordringt legt het toch altijd weer af tegen de accountants, en return on investment wint het steeds weer van creativiteit. Hoog tijd om daar iets aan te veranderen.
Bron: Admap
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid