Overslaan en naar de inhoud gaan

Denk aan je reputatie!

‘Wat andere mensen van je zeggen nadat je de kamer hebt verlaten’ is cruciaal voor elk merk. Maar lang niet alle grote merken lijken te…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Een kleine tien jaar geleden huurde McDonald’s een legertje juristen in om aantijgingen dat het ‘ongezonde’ consumptie zou aanwakkeren te bestrijden, zonder zich te realiseren dat de reputatie van het bedrijf daarmee alleen maar meer schade opliep

related partner content for mobile comes here

En toch: elke CEO zal beamen dat reputatie een van de meest bepalende factoren voor het succes van een merk of bedrijf is. Gemakkelijk gezegd, maar zelden gedaan, getuige de beperkte rol die marketing en pr nog altijd spelen in de directiekamers van grote ondernemingen.

De sporadische marketingmanager die tot de top van het bedrijf doordringt legt het toch altijd weer af tegen de accountants, en return on investment wint het steeds weer van creativiteit. Hoog tijd om daar iets aan te veranderen.

Bron: Admap

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in