Overslaan en naar de inhoud gaan

Velten (IBM) IT Marketeer of the Year

IBM’s marketingmanager Ronald Velten is uitgeroepen tot IT Marketeer of the Year. Hij ontving zijn prijs gisteravond tijdens het…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Voor het eerst werden er tijdens de Computable Awards ook prijzen voor IT-marketing uitgereikt. Behalve Velten (31) vielen ook de bedrijven Atos Origin, Perfect for People en PublicSoft in de prijzen.

related partner content for mobile comes here

Atos Origin won met haar introductie van een Olympische postzegel de IT Marketing Award voor de beste pr-campagne. Perfect for People won met ‘Who’s afraid of red, yelllow and blue’ de prijs voor de beste branding-campagne, vanwege de goede media-inzet en de passendheid bij de eigen kernwaarden. Hhet kleine nichebedrijf PublicSoft werd bekroond voor de eigen ‘leadgeneration-campagne’.

Met de IT Marketing Awards willen de initiatiefnemers (Conclusion Communication, Bright Alley en De Combinatie van Factoren) IT-marketeers ‘meer erkenning geven en de waardering voor het vakgebied marketing in de IT-markt op een hoger niveau brengen’.

De IT Marketing Awards blijven de komende paar jaar verbonden aan VNU Business Publications (uitgever van Computable en Emerce), maar krijgen komend jaar vermoedelijk een eigen zelfstandige prijsuitreiking, los van de Computable Awards.

Zie ook .

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in