
Voor het eerst werden er tijdens de Computable Awards ook prijzen voor IT-marketing uitgereikt. Behalve Velten (31) vielen ook de bedrijven Atos Origin, Perfect for People en PublicSoft in de prijzen.
Atos Origin won met haar introductie van een Olympische postzegel de IT Marketing Award voor de beste pr-campagne. Perfect for People won met ‘Who’s afraid of red, yelllow and blue’ de prijs voor de beste branding-campagne, vanwege de goede media-inzet en de passendheid bij de eigen kernwaarden. Hhet kleine nichebedrijf PublicSoft werd bekroond voor de eigen ‘leadgeneration-campagne’.
Vacatures
(Marketing-) en Communicatiemanager
Hanab Energy SolutionsAdviseur arbeidsmarkt RDW Toezicht en Beoordeling
RDWMarketing Manager (Maternity Cover – 6 Months)
ArtipoppeMet de IT Marketing Awards willen de initiatiefnemers (Conclusion Communication, Bright Alley en De Combinatie van Factoren) IT-marketeers ‘meer erkenning geven en de waardering voor het vakgebied marketing in de IT-markt op een hoger niveau brengen’.
De IT Marketing Awards blijven de komende paar jaar verbonden aan VNU Business Publications (uitgever van Computable en Emerce), maar krijgen komend jaar vermoedelijk een eigen zelfstandige prijsuitreiking, los van de Computable Awards.
Zie ook Adfoblog.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee