Overslaan en naar de inhoud gaan

De Limburger definitief naar De Telegraaf

De Nederlandse Mededingingsautoriteit (NMa) staat toe dat Holdingmaatschappij De Telegraaf Uitgeversmaatschappij De Limburger overneemt.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Daarmee krijgt De Telegraaf de beide regionale dagbladen in Limburg in bezit (het Limburgs Dagblad behoorde al tot het Telegraaf-concern). De Limburger is afkomstig van VNU, dat onlangs afstand deed van al haar regionale kranten. Het merendeel van de VNU-titels ging naar Wegener. De NMa staat echter niet toe dat ook de huis-aan-huisbladen van uitgeverij De Limburger Weekbladpers, onderdeel van De Limburger, door De Telegraaf wordt ingelijfd. Binnen een half jaar moet deze uitgeverij worden doorverkocht, De Telegraaf overweegt een beroepsprocedure. De Limburger-groep en het Limburgs Dagblad-concern zullen worden samengebracht in de subholding de Media Groep Limburg BV.

related partner content for mobile comes here
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in