Overslaan en naar de inhoud gaan

Cora Baas verlaat 3MO

'Na bijna 6 jaar wordt het tijd voor iets anders.'
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Cora Baas verlaat per 1 maart media- en marketingadviesbureau 3MO. Begin dit jaar verkocht zij haar aandelen terug aan de overige partners Alfred Levi (oprichter), Huib Bouma, Rik Ruts en Kasper Schouten. De reden voor haar vertrek is simpel, zegt Baas: ‘Na bijna 6 jaar bij 3MO, waarvan 4,5 jaar als partner, wordt het tijd voor iets anders. Ik ga twee maanden op reis, mijn hoofd leegmaken. Als ik terugkom ga ik zeker weer iets in communicatie doen.’

related partner content for mobile comes here

De timing van het vertrek van Baas is opmerkelijk. 3MO maakte in de afgelopen periode de transformatie door naar mediabureau. Baas, mediaspecialist van huis uit, verlaat het bureau voordat de eerste klant kon worden verwelkomd. Zo kijkt Alfred Levi er niet tegen aan. ‘Cora is langer gebleven dan we op voorhand hadden verwacht.’ Hij meldt dat Baas ‘extreem belangrijk’ is geweest ‘in de slag daar naartoe’. Baas zelf heeft ook alle vertrouwen in de continuïteit van 3MO: ‘Alle bouwstenen zijn klaargezet. Als er een klant binnenkomt, kan men zo aan de slag.’ Levi zegt op zoek te gaan naar vervanging. ‘Iemand die het mediadenken van 3MO kan waarmaken.’ Huib Bouma neemt Baas’ taken zolang waar.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in