Campagne van de dag: Essent


De hele energiemarkt is bezig met overstappers; de voortdurende zoektocht naar nieuwe klanten. Essent zegt zich juist op bestaande klanten te richten.
Deze klanten krijgen als beloning een stroomtarief dat gegarandeerd ieder jaar daalt. ZekerDalen, noemen ze dat. Het zal ons benieuwen hoe lang Essent dit gaat volhouden.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSEssent - ZekerDalen
Credits
Bureau: Etcetera
Verantwoordelijk vanuit Essent: Ingrid Nagtzaam, Mike Kok, Wendy Jacobs
Creatie: Raymond van Schaik, Robert Hagendoorn
Strategie: Frank Huiberts, Job Koopman
Account: Netteke Bak, Charon Boumann
RTV: Ronald Hietbrink
Regisseur: Wouter Stoter
Productie.: CZAR.NL
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid