Overslaan en naar de inhoud gaan

Campagne over benefits DigiD

Postbus 51 is deze week begonnen met de voorlichtingscampagne 'Waar wacht je nog op? Met DigiD sta je altijd vooraan'.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

DigiD, wat staat voor Digitale Identiteit, is een persoonlijke inlogcode voor elektronische diensten van diverse overheidsinstellingen. De instellingen kunnen met DigiD de identiteit verifiëren van klanten, die gebruik maken van hun elektronische diensten. De in januari 2005 gelanceerde identificatiemethode wordt onder meer al gebruikt voor het aanvragen van kinderbijslag en AOW-pensioen bij de SVB, ondertekening van de aangifte inkomstenbelasting 2005 bij de Belastingdienst en bij online inschrijving als werkzoekende bij het bij het CWI. Ook steeds meer gemeenten sluiten aan op DigiD. Inwoners van deze gemeenten kunnen met hun DigiD-inlogcode uiteenlopende diensten afnemen, variërend van het aanvragen van een vergunning tot het inzien van de WOZ-taxatie.

related partner content for mobile comes here

De loopt tot en met 31 januari 2006 op televisie en radio. Ook zijn in de maanden januari en februari banners van DigiD te vinden op diverse websites. Alle communicatie-uitingen benadrukken het grote voordeel van DigiD: steeds meer overheidszaken zijn met DigiD online te regelen en burgers hoeven dus minder in de rij te wachten.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in