Overslaan en naar de inhoud gaan

(Campagne) Ikon speelt met vooroordelen

KesselsKramer ontwikkelde voor de Interkerkelijke Omroep Nederland (Ikon) een nieuwe campagne die speelt met vastgeroeste…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De Ikon wil met haar programma’s immers mensen aan het denken zetten, door andere inzichten te bieden bijvoorbeeld, of een ander perspectief. De campagne laat horen en zien dat niet alles is wat het lijkt. Diverse sociaal-maatschappelijke onderwerpen worden vanuit meerdere invalshoeken belicht.

related partner content for mobile comes here

Bijvoorbeeld door letterlijk meerdere standpunten in te nemen. Je ziet bijvoorbeeld een zeer religieuze man, die tegelijk een bloedfanatieke supporter is.

from on .

Of zien we een meisje dat in eerste instantie haar date lijkt te liefkozen, maar blind blijkt te zijn en haar handen gebruikt om het gezicht van haar gesprekspartner te onderzoeken.

from on .

;s">Bekijk hier alle video's.

Het spelen met perspectief komt terug op televisie, radio, online en in de huisstijl van de IKON.

Elk communicatiemiddel wordt afgesloten met het Ikon-logo dat tegelijk het begin van een statement is. IKON wordt bijvoorbeeld Ikontdek, Ikontmoet, Ikontrafel, Ikontroer, Ikondervaag of Ikontvang.

De omroep heeft hiermee geen vaste themaregel. In plaats daarvan communiceert de IKON steeds een kernboodschap die voortkomt uit het logo en aansluit bij de diverse kwesties die de campagne aan de orde stelt.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in