Overslaan en naar de inhoud gaan

(Campagne) Ecco richt zich op vrouwen

Ecco werkt hiervoor samen met Net5 in het programma ‘De Volgende Stap’.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De campagne, die net als het tv-programma ‘De Volgende Stap’ heet richt zich op vrouwen tussen de 30 en 40 jaar.

related partner content for mobile comes here

meldt dat die jaren vaak worden gezien als ‘de jaren waarin het allemaal moet gebeuren. Maar wat moet er dan precies gebeuren? En wat als dat niet lukt op de manier die je voor ogen had?’

Claudia Peters, regional marketingmanager west bij het schoenenmerk: ‘Ecco probeert producten te ontwikkelen die deel uitmaken van het leven van deze vrouwen en daarom willen we meer weten over haar drijfveer en haar blik op de toekomst. Deze nieuwsgierigheid vormde de basis voor “De Volgende Stap”, onze nieuwe campagne in samenwerking met Net5.’

De eerste aflevering van het programma ‘De Volgende Stap’ op 29 oktober is de start van de marketingcampagne.

Zes bekende vrouwen in het programma dragen schoenen uit de nieuwe collectie die ook onder de aandacht worden gebracht door middel van online en instore activatie. Ook voor, tijdens en na het televisieprogramma zal hier door middel van digitale billboards aandacht aan worden besteed.

Om de vertaling te maken naar de Nederlandse vrouw wordt in de winkels een actie gehouden waarbij klanten die een paar schoenen passen en daarin een ‘volgende stap’ maken. Er is ook een Facebook-app.

Naast Net5 is ook het magazine Flair betrokken bij de campagne en zal gedurende de maanden oktober en november aandacht besteden aan de nieuwe Ecco-producten.

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in