Overslaan en naar de inhoud gaan

Bloemenbureau Holland komt met #Lievelingsbloem Hashtag Stories

Kingsday ontwikkelde een campagne voor de jaarlijks terugkerende Lievelingsbloemcampagne van Bloemenbureau Holland.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

In de nieuwe campagne staan de verhalen achter lievelingsbloemen centraal. De campagne gaat live gaat via tv, OOH, social en online in Nederland en het Verenigd Koninkrijk en vertelt de persoonlijke verhalen van mensen bij hun lievelingsbloem, in hashtags.

related partner content for mobile comes here

Daan Langstraat, Campagnemanager van Bloemenbureau Holland: &;Veel mensen sturen ons prachtige, ontroerende of ondeugende verhalen over hun lievelingsbloem. Om al die verhalen te kunnen bundelen en delen, bedacht Kingsday de campagne  Hashtag Stories. Bloemenbureau Holland was de eerste klant van Kingsday en daarmee duurt hun samenwerking nu al ruim vijf jaar.&;

Sicco Beerda, creative director van Kingsday over de campagne: &; &;

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.


Voor altijd


Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.


Best friends

Opdrachtgever: Bloemenbureau Holland
Concept: Kingsday 
Fotografie & Regie: Marijke de Gruyter
Producent: Fotoformation - Renda van der Burg
Geluid: Audentity - Niels den Otter

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in