Bloemenbureau Holland komt met #Lievelingsbloem Hashtag Stories
In de nieuwe campagne staan de verhalen achter lievelingsbloemen centraal. De campagne gaat live gaat via tv, OOH, social en online in Nederland en het Verenigd Koninkrijk en vertelt de persoonlijke verhalen van mensen bij hun lievelingsbloem, in hashtags.
Geurvan-PR-v3.0-SL.jpg
Daan Langstraat, Campagnemanager van Bloemenbureau Holland: 'Veel mensen sturen ons prachtige, ontroerende of ondeugende verhalen over hun lievelingsbloem. Om al die verhalen te kunnen bundelen en delen, bedacht Kingsday de campagne #Lievelingsbloem Hashtag Stories. Bloemenbureau Holland was de eerste klant van Kingsday en daarmee duurt hun samenwerking nu al ruim vijf jaar.'
Vacatures
Senior communicatie adviseur / Woordvoerder
Ministerie van Klimaat en Groene GroeiContentredacteur
Provincie UtrechtConcern communicatieadviseur
Gemeente AltenaSicco Beerda, creative director van Kingsday over de campagne: '#lievelingsbloem #zeitgeist #simpelidee #kanjarenmee #prachtigefilms #gelukverspreiden #gaathitworden'
#LIEVELINGSBLOEM #10JAAR #SAMEN #OPNIEUW #VOORALTIJD
Voor altijd
#LIEVELINGSBLOEM #BESTFRIENDS #ABOUTLASTNIGHT #WATNU
Best friends
Opdrachtgever: Bloemenbureau Holland
Concept: Kingsday
Fotografie & Regie: Marijke de Gruyter
Producent: Fotoformation - Renda van der Burg
Geluid: Audentity - Niels den Otter
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid