Betaalde oplage Telegraaf stijgt


De Telegraaf ging van 582.313 in het eerste kwartaal van 2009 naar 592.407 naar Q1 van dit jaar en daarmee stijgt de oplage sinds tijden. Ook Trouw, NRC Next en Het Parool zagen hun oplages stijgen. Trouw ging in oplage van 93.757 naar Trouw 94.067. NRC Next ging van 64.569 naar 67.497 en Het Parool van 64.062 naar 64.961.
Het AD moest terug van 404.461 naar 394.744 exemplaren, de Volkskrant van 233.770 naar 225.447. NRC Handelsblad daalde van 191.359 naar 189.371 stuks. Het Financieele Dagblad zag zijn oplage van 59.096 naar 56.900 dalen. Reformatorisch Dagblad daalde van 53.171 naar 51.694 en Nederlands Dagblad van 30.345 naar 29.328.
Gratis dagbladen
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSDe totaal verspreide oplage van de gratis dagbladen is verder teruggelopen. Dagblad De Pers daalde het hardst van 307.522 exemplaren in Q1 2009 naar 215.703 in Q1 van 2010. Metro daalde van 530.428 naar 517.901 en Spits van 459.770 naar 423.846.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid