Overslaan en naar de inhoud gaan

Betaalde oplage Telegraaf stijgt

De totaal betaalde gerichte oplage van De Telegraaf is in het eerste kwartaal van dit jaar gestegen. Dat blijkt uit vanmorgen gepubliceerde…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De Telegraaf ging van 582.313 in het eerste kwartaal van 2009 naar 592.407 naar Q1 van dit jaar en daarmee stijgt de oplage sinds tijden. Ook Trouw, NRC Next en Het Parool zagen hun oplages stijgen. Trouw ging in oplage van 93.757 naar Trouw 94.067. NRC Next ging van 64.569 naar 67.497 en Het Parool van 64.062 naar 64.961.
Het AD moest terug van 404.461 naar 394.744 exemplaren, de Volkskrant van 233.770 naar 225.447. NRC Handelsblad daalde van 191.359 naar 189.371 stuks. Het Financieele Dagblad zag zijn oplage van 59.096 naar 56.900 dalen. Reformatorisch Dagblad daalde van 53.171 naar 51.694 en Nederlands Dagblad van 30.345 naar 29.328.

related partner content for mobile comes here

Gratis dagbladen

De totaal verspreide oplage van de gratis dagbladen is verder teruggelopen. Dagblad De Pers daalde het hardst van 307.522 exemplaren in Q1 2009 naar 215.703 in Q1 van 2010. Metro daalde van 530.428 naar 517.901 en Spits van 459.770 naar 423.846.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in