Overslaan en naar de inhoud gaan

PR Lion voor Stanislav

De Stanislav-viral van het Ministerie van Justitie gemaakt door Kong is op het Cannes Lions Festival bekroond met een zilveren PR Lion. …
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De van het Ministerie van Justitie gemaakt door Kong is op het Cannes Lions Festival bekroond met een zilveren PR Lion. Het is de tweede keer dat de PR Lions werden uitgereikt in Cannes en het is de eerste keer dat een Nederlands bureau deze pr-erkenning in de wacht sleept.

related partner content for mobile comes here

In totaal waren eer 571 inzendingen voor de PR Lions. Dat is 32 procent meer dan vorig jaar. Volgens Adformatie.nl was de jury was dermate onder de indruk van de inzendingen dat werd besloten behalve een Grand Prix ook zilver en goud uit te reiken. Normaal gesproken besluit de organisatie daar pas toe als het aantal inzendingen rond de 1000 ligt. Uit een shortlist van 87 bureaus kende de PR jury onder voorzitterschap van Paul Taaffe (Global Chairman and CEO van Hill & Knowlton) 11 gouden en 32 zilveren PR leeuwen toe. De Grand Prix ging naar de Replay-case Gatorade van TBWA\Chiat\Day, die ook in de categorie Promo&Activation in de prijzen viel.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in