Overslaan en naar de inhoud gaan

Beste januari ooit voor MTV-zenders

De jongerenkanalen van MTV Networks behaalden afgelopen maand gezamenlijk een marktaandeel van 10,4 procent in doelgroep 13 tot 19 jaar…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De afgelopen maand was daarmee de best scorende januarimaand ooit voor de drie zenders MTV, TMF en The Box. Alle drie de kanalen waren verantwoordelijk voor deze score.
In de 20 tot 34 jaar scoorden de drie zenders gezamenlijk een aandeel van 3,4 procent, de beste score sinds augustus 2006 en ook de op een na best scorende januarimaand.

related partner content for mobile comes here

TMF scoorde met 4,3 procent in doelgroep 13 tot 19 jaar haar beste marktaandeel sinds oktober 2005 (toen 4,9%). Vooral het dagelijkse jongerenprogramma ‘Reaction’, gepresenteerd door Miljuschka Witzenhausen en Nikkie Plessen deed het met een gemiddeld marktaandeel van 9,1 procent binnen de doelgroep erg goed.
Bij MTV was het marktaandeel in doelgroep 13 tot 19 jaar 4,5 procent. Dat is de beste score voor de zender sinds juli 2006 (toen 4,9%) en de beste januarimaand ooit voor de zender.
The Box zendt sinds december 2006 comedyprogramma’s uit tussen 20:00 uur en 24:00 uur en urban muziek in de nachtelijke uren. Het marktaandeel tussen 20:00 en 24:00 uur steeg in januari naar 3,1 procent in doelgroep 13 tot 19 jaar. Dat is meer dan een verdubbeling ten opzichte van november 2006 (toen 1,3%).

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in