Overslaan en naar de inhoud gaan

Prikkelige wodka en een biertje voor elke dag

Drankjes met vreemde smaken zijn aan een opmars bezig, net als gezondheidsthee. Datamonitor zette er in zijn Productscan een aantal op een…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
  • In Finland komt merk Olvi Oyj's met Fizz Cappuccino; perensap met cappuccinosmaak.
  • Het Russische Tatspirtprom Balsam Chistai, een likeur voor in de koffie of thee. Niets bijzonders zou je zeggen, maar er zitten ongebruikelijke ingrediënten in: naaldbomen-naalden, houtworm en anijs. Product van Chistopolsky Likyro-Vodochny Zavod,
  • SV Cactus Vodka: wodka gemaakt van de sabra-cactus die groeit in Mexico, Israel en Egypte. Het merk Soyuz-Victan wil hiermee voet aan de grond krijgen in de Oekraïne.
  • Elke dag een ander biertje. Dat kan in Hongarije met Arany Aszok beer van Dreher Sorgyarak. Zeven biertjes in een pak met op elk flesje een dag van de week. Wellicht dat de consument het dan bij een bier houdt. Dit concept is al te zien bij diverse gezondheidsproducten, maar nog niet eerder bij een biermerk.
  • Nieuw theeproduct in Slowakije: Pangea Green Tea van Pangea Tea Co & Ruzova Cajovna. Groene thee platgedrukt in blokken. Een blok thee is goed voor 700ml thee.
  • In Finland heeft het merk Ryor de gezondheidsthee Ryor Body Form gelanceerd. Het merk claimt dat de Lymfodren-variant dat het lymfesysteem en de milt 'schoonmaakt' en de Mondelin-variant het bindweefsel versterkt.
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in