Overslaan en naar de inhoud gaan

Bergen op Zoom en Dordrecht winnen Nationale Citymarketing Trofee

De gemeenten Bergen op Zoom en Dordrecht zijn de winnaars van de Nationale Citymarketing Trofee 2012.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De prijs werd maandag uitgereikt aan de beste citymarketing gemeenten van Nederland. Bergen op Zoom won de trofee in de categorie tot 100.000 inwoners. Dordrecht werd eerste in de categorie grote gemeenten boven 100.000 inwoners.

related partner content for mobile comes here

Dordrecht liet de andere genomineerde steden Eindhoven en Groningen achter zich. De jury waardeert Dordrecht met name om zijn duidelijke visie, brede aanpak en het betrekken van stakeholders in alle sectoren van de gemeente. Winnaar Bergen op Zoom wordt gewaardeerd om de snelle ontwikkeling in vrij korte tijd.

De jury geeft in het juryrapport aan, dat de inzendingen dit jaar een significant hoger niveau hadden dan voorgaande keren. De professionaliteit van citymarketing is naar de mening van de jury waarneembaar toegenomen. Kritische noot is opnieuw, dat het aantoonbaar maken van de effecten van citymarketing een lastig punt blijft. 'Er wordt wel vooruitgang geboekt en steeds meer gemeenten doen aan onderzoek en effectmeting', zo vermeldt het juryrapport.

Maandag werd bekend dat er een voor effectmeting komt.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in