Overslaan en naar de inhoud gaan

FHV zoekt Holland’s Next Octopus Paul

FHV BBDO organiseert ter promotie van Kinderboerderij de Pijp Holland’s Next Octopus Paul, een zoektocht naar het Nederlandse equivalent…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Tijdens het WK voetbal voorspelde de Duitse octopus Paul steevast de goede wedstrijduitslag. Twaalf beesten op Kinderboerderij de Pijp strijden om de Nederlandse titel Holland’s Next Octopus Paul. Op de website en via Facebook kan heel Nederland de kandidaten volgen en zelf voorspellen wie de grote helderziende winnaar wordt. Voorspelt een beestje goed, dan blijft hij in de race. Zo niet, dan valt hij – hoe knuffelbaar misschien ook - af.

related partner content for mobile comes here

Holland’s Next Octopus Paul is een initiatief van twee reclamemakers van bureau FHV BBDO ter promotie van Kinderboerderij de Pijp en indirect alle kinderboerderijen in Nederland. De actie moet laten zien hoe leuk kinderboerderijen zijn en wil kinderboerderij de Pijp helpen in de zoektocht naar meer bezoekers, vrijwilligers en donaties. De actie kwam mede tot stand door bijdragen van Caviar en Digital Studio US Media.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in