FHV zoekt Holland’s Next Octopus Paul


Tijdens het WK voetbal voorspelde de Duitse octopus Paul steevast de goede wedstrijduitslag. Twaalf beesten op Kinderboerderij de Pijp strijden om de Nederlandse titel Holland’s Next Octopus Paul. Op de website hollandsnextoctopuspaul.nl en via Facebook kan heel Nederland de kandidaten volgen en zelf voorspellen wie de grote helderziende winnaar wordt. Voorspelt een beestje goed, dan blijft hij in de race. Zo niet, dan valt hij – hoe knuffelbaar misschien ook - af.
Holland’s Next Octopus Paul is een initiatief van twee reclamemakers van bureau FHV BBDO ter promotie van Kinderboerderij de Pijp en indirect alle kinderboerderijen in Nederland. De actie moet laten zien hoe leuk kinderboerderijen zijn en wil kinderboerderij de Pijp helpen in de zoektocht naar meer bezoekers, vrijwilligers en donaties. De actie kwam mede tot stand door bijdragen van Caviar en Digital Studio US Media.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid