Smart Cubes Society met high density WiFi voor festivals


Daarmee moet een einde komen aan de 'digitale dead-zones' op festivals, die ontstaan omdat mobiele netwerken niet berekend zijn op grote mensenmassa's. Voor de realisatie wordt samengewerkt met The Event Engineers (technische realisatie), Trotter (verplaatsbare billboards) en Xaton (integratie met sociale media).
Oprichter Arie Bruin van Smart Cubes Society: 'Stel dat je na een festival een filmpje met jezelf kunt downloaden van alle plekken waar je bent geweest. Of dat je de hoogtepunten tijdens het festival direct kunt delen met je vrienden op facebook. Dat is niet alleen leuk voor het publiek maar vertegenwoordigt tegelijkertijd een enorme waarde voor de marketing rond een festival. Dit kan dus alleen maar via high density WiFi. Door mobiele billboards aan te bieden als hotspot, maken festivals WiFi van een kostenpost tot een verdienmodel.'
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSMichaël Truijens van Trotter: De combinatie van outdoor met online vind je vooral op vaste locaties met veel passanten. Met onze verplaatsbare billboards kun je gericht bereik genereren onder festivalbezoekers met een vrij homogeen profiel. Het is natuurlijk prachtig dat je het in deze combinatie rechtstreeks kunt koppelen aan online brand-activations.'
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid