Overslaan en naar de inhoud gaan

Belang merkbeheer neemt toe

Merkbeheer is een steeds belangrijker factor voor het succes van een bedrijf. Dit concludeert Euro RSCG Worldwide die op dit gebied een…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Alle onderzochte merken hadden twee jaar geleden een sterke reputatie op het gebied van merkbeheer en genoten grote naamsbekendheid onder de meeste Europese consumenten. Harris Interactive hield, op verzoek van Euro RSCG, begin dit jaar een kwantitatieve enquête onder een willekeurige en representatieve groep van 1236 Europeanen. Hen werd gevraagd de merken te beoordelen, vergeleken met augustus 2000, vlak nadat de Nasdaq-index begon te wankelen en de dotcom-hype begon in te storten. De meerderheid van de respondenten was het er mee eens dat slechts één van de merken, Nokia, in de voorgaande 19 maanden sterker is geworden.

related partner content for mobile comes here
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in