BMW-films Fallon in de prijzen
Het Amerikaanse bureau Fallon heeft vorige week met korte films voor BMW een Best of Show gewonnen tijdens The One Show en One Show…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
De twee evenementen maken deel uit van het festival gesponsord door The One Club for Art and Copy in New York, die creativiteit in advertising en design honoreert. Fallon’s campagne ‘The Hire’ bestaat uit korte films van onder meer topregisseurs Ang Lee en Guy Ritchie. De films vertellen over intriges waarbij BMW’s betrokken zijn en waarin acteurs als Forest Whitaker, Mickey Rourke en Madonna een rol spelen. ‘Een groot, innovatief idee’, werd de campagne genoemd.
related partner content for mobile comes here
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
related partner content comes here
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid