Multiscope benoemt types internetgebruikers
Online onderzoeksbureau Multiscope heeft samen met Merien negen verschillende types internetgebruikers geïdentificeerd. Ruim 80 procent…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Het onderzoek werd uitgevoerd in het licht van de verschuiving op internet van gratis naar betaalde diensten. Om betaling voor een webdienst te kunnen vragen, is het belangrijk dat deze dienst een zo specifiek mogelijke groep gebruikers in ruime mate aanspreekt. Segmentatie is daarbij een van de belangrijkste hulpmiddelen, aldus Multiscope. De negen types zijn: Infoseeker (1.300.000 gebruikers), Professional (1.000.000), Soapie (1.000.000), Chatterbox (900.000), Functionalist (800.000), Yup (800.000), Young Housewife (400.000), Conversationalist (300.000) en Specialist (300.000).
related partner content for mobile comes here
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
related partner content comes here
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid