Overslaan en naar de inhoud gaan

Flexa introduceert kleurenmagazine

Het verfmerk van Akzo Nobel, Flexa, introduceert een magazine dat de consument moet inspireren tot meer kleurtoepassing in en buiten het…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het blad, Ambiance Colors Magazine, wordt in Londen gemaakt en zal twee keer per jaar verschijnen. Het is niet bedoeld om bladen als VT Wonen concurrentie aan te doen, verklaart brand manager Babs Pierik. ‘Flexa is mode, maar dit blad is een grote brochure, dat vertaald wordt in displays in de winkels.’

related partner content for mobile comes here

Elk half jaar wordt door een internationaal team van coloristen in Londen de nieuwe verfkleuren gekozen. De gekozen selectie komt centraal in het blad te staan. De kleuren komen in het Ambiance mengmachine-concept van Flexa waarmee zo’n 1500 kleuren te maken zijn. In de verfwinkels komen displays met de nieuwe kleuren en zijn de bijbehorende kleurstalen in groot formaat uitgevoerd en makkelijk af te scheuren en mee te nemen. Naast een reclamecampagne op tv en in print, schakelt Flexa ook powerwalls in, dat zijn buiten- of binnenmuren die in het geheel in een opvallende Ambiance-kleur zijn geschilderd

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in