Flexa introduceert kleurenmagazine


Het blad, Ambiance Colors Magazine, wordt in Londen gemaakt en zal twee keer per jaar verschijnen. Het is niet bedoeld om bladen als VT Wonen concurrentie aan te doen, verklaart brand manager Babs Pierik. ‘Flexa is mode, maar dit blad is een grote brochure, dat vertaald wordt in displays in de winkels.’
Elk half jaar wordt door een internationaal team van coloristen in Londen de nieuwe verfkleuren gekozen. De gekozen selectie komt centraal in het blad te staan. De kleuren komen in het Ambiance mengmachine-concept van Flexa waarmee zo’n 1500 kleuren te maken zijn. In de verfwinkels komen displays met de nieuwe kleuren en zijn de bijbehorende kleurstalen in groot formaat uitgevoerd en makkelijk af te scheuren en mee te nemen. Naast een reclamecampagne op tv en in print, schakelt Flexa ook powerwalls in, dat zijn buiten- of binnenmuren die in het geheel in een opvallende Ambiance-kleur zijn geschilderd
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid