Bavaria in tv-format bij Veronica
Het dagelijks humoristische tv-programma moet de Bavaria slogan ‘Zo.’ activeren. In de drie minuten durende filmpjes worden alledaagse situaties door een groep van vier vrienden op een komische manier benaderd. Onderliggende boodschap: zo kan het ook.
De Bavaria-slogan is continu rechtsboven in beeld. Het 'mede mogelijk gemaakt door' komt alleen kort aan het einde in beeld.
Vacatures
Accountmanager New Business
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager
SpottaDe filmpjes worden gemaakt door CCCP.
Elke werkdag om 20:00 uur is er een filmpje van Zo. te zien bij Veronica, twee andere filmpjes verschijnen op variabele tijdstippen op de zender. Elke vrijdagavond om twaalf uur is er een compilatie te zien bij Veronica met de filmpjes van de afgelopen week.
De kijkcijfers van de eerste uitzenddag zien er als volgt uit:
20:00 uur: 197 duizend
21:24: 190 duizend
23:19 171 duizend
De filmpjes maken onderdeel uit van het That’s More Like it platform van Bavaria.
Kirsten Gelissen, zendercoördinator Veronica, ziet een langetermijnpartnership voor zich: ‘Dit is een unieke samenwerking tussen twee merken die elkaar gevonden hebben. Het programma sluit zo goed aan op de merkwaarden van zowel Bavaria als Veronica.’
Lees meer over That's More Like it in #20 van Adformatie (verschijnt 4 oktober).
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid