`B2b-bedrijven zijn gewoon niet goed in marketing`
In de rubriek Business-to-business marketing in Tijdschrift voor Marketing vertellen professionals waarom het onterecht is dat b2b een…
Barendregt: ‘Het is een kwalitatief onderzoek met alleen al 250 duizend woorden interviewdata. Ik beschrijf hoe zeven zeer verschillende Nederlandse b2b-kleinbedrijven binnen hun marketing naar hun concurrentie kijken, waarom zij dat doen, op welke manier zij informatie verzamelen en verwerken, en hoe zij die informatie in hun tactische en strategische bedrijfsvoering gebruiken. De blootgelegde patronen van het concurrentiestudiegedrag van deze ondernemingen waren wereldwijd nog nooit ontdekt.’
related partner content for mobile comes here
Vacatures
Senior communicatie adviseur / Woordvoerder
Ministerie van Klimaat en Groene GroeiContentredacteur
Provincie UtrechtConcern communicatieadviseur
Gemeente Altena
related partner content comes here
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid