Autotelegraaf: integratie krant en site


Uit het Summo Scanner onderzoek is gebleken dat lezers van De Telegraaf gemiddeld meer dan twee keer zo geïnteresseerd in auto's zijn dan lezers van andere kranten. Om aan deze interesse tegemoet te komen brengt De Telegraaf vanaf nu meer autonieuws, in print en op internet. De autonieuwspagina's verschijnen voortaan op dinsdag en vrijdag. De naam Auto op Vrijdag verandert in Autotelegraaf. Alle verschenen artikelen worden doorgeplaatst op de gelijknamige internetsite, die door de redactie ook nog dagelijks van vers autonieuws wordt voorzien. Ook de autotesten uit de krant worden vanaf nu op internet gekoppeld aan het occasionaanbod. De nieuwe site biedt meer informatie bij de aangeboden occasions en snelheid, belooft Autotelegraaf. Het bereik van de internetsite zou het afgelopen jaar gegroeid zijn tot bijna 6 miljoen opgevraagde pagina's per maand. Via ondermeer een intensieve promotiecampagne hoopt De Telegraaf op nog meer bezoekers.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid