Overslaan en naar de inhoud gaan

Autotelegraaf: integratie krant en site

De Telegraaf lanceert een vernieuwde site die gekoppeld is aan de autopagina's in printversie van De Telegraaf. De nieuwe Autotelegraaf…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Uit het Summo Scanner onderzoek is gebleken dat lezers van De Telegraaf gemiddeld meer dan twee keer zo geïnteresseerd in auto's zijn dan lezers van andere kranten. Om aan deze interesse tegemoet te komen brengt De Telegraaf vanaf nu meer autonieuws, in print en op internet. De autonieuwspagina's verschijnen voortaan op dinsdag en vrijdag. De naam Auto op Vrijdag verandert in Autotelegraaf. Alle verschenen artikelen worden doorgeplaatst op de gelijknamige internetsite, die door de redactie ook nog dagelijks van vers autonieuws wordt voorzien. Ook de autotesten uit de krant worden vanaf nu op internet gekoppeld aan het occasionaanbod. De nieuwe site biedt meer informatie bij de aangeboden occasions en snelheid, belooft Autotelegraaf. Het bereik van de internetsite zou het afgelopen jaar gegroeid zijn tot bijna 6 miljoen opgevraagde pagina's per maand. Via ondermeer een intensieve promotiecampagne hoopt De Telegraaf op nog meer bezoekers.

related partner content for mobile comes here
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in