Overslaan en naar de inhoud gaan

SNT Group: geen groter belang in EMiS

SNT breidt het belang van 22 procent in het noodlijdende EmiS niet verder uit, ondanks die aankondiging vorige maand.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

SNT onderzoekt momenteel met de andere grootaandeelhouder Orange Fund en de bewindvoerder op welke wijze een mogelijke doorstart gemaakt kan worden van bedrijfsonderdelen van EmiS, waaronder Interview/NSS. SNT benadrukt dat de surseance vooralsnog uitsluitend betrekking heeft op EMiS Holding. Het belang in EMiS is door SNT verworven voor een bedrag van 3,2 miljoen euro. Als SNT haar belang in EMiS geheel moet afboeken heeft dit een netto negatief effect van ongeveer 2 miljoen euro dat als resultaat uit 'niet geconsolideerde deelnemingen' wordt verwerkt. De eventuele afboeking van het belang heeft derhalve geen effect op de geconsolideerde omzet en bedrijfsresultaat van SNT in 2002.

related partner content for mobile comes here
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in