Overslaan en naar de inhoud gaan

Arcadis, Heineken en Belastingdienst ontvangen Event Award

Tijdens de opening van de Vakbeurs Evenement 2002 op 13 maart in de Jaarbeurs Utrecht zijn de jaarlijkse prijzen van de event-industrie…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het bedrijf Arcadis toonde met het evenement ‘The Art of Blending’ volgens de jury veel moed door haar toprelaties, uitgesproken bèta’s, een alfaprogramma voor te schotelen. In de voorstelling werden verschillende vormen van ritmische dans en wereldmuziek bij elkaar gebracht.

related partner content for mobile comes here

Heineken Nederland won in de categorie business-to-consumer met het concept en de consequente wijze van toepassen van het Holland Heineken House. ‘Een smaakmakend fenomeen dat een wezenlijk onderdeel is gaan uitmaken van de marketingcommunicatie voor het merk Heineken en veel goodwill genereert. In het concept wordt er op passende wijze gebruikgemaakt van het oranjegevoel’, aldus de jury.

De Belastingdienst behaalde in de categorie interne events een EVA door ‘de intelligente opzet en de inhoudelijke interactie van het bekroonde event’. De medewerkers van de Belastingdienst praatten tijdens een reeks interactieve bijeenkomsten over ‘Straks, de nieuwe Belastingdienstorganisatie vanaf 1 januari 2003’. ‘Een voorbeeld van interne motivatie waarbij zowel de positieve aspecten als het kritische debat niet worden geschuwd, met als oogmerk de dienstverlening naar klanten nieuw elan te verschaffen’.De EVA is vorig jaar in het leven geroepen door de Stichting Excellent Event. De prijs moet opdrachtgevers meer inzicht geven in de effectiviteit van events.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in