Arcadis, Heineken en Belastingdienst ontvangen Event Award


Het bedrijf Arcadis toonde met het evenement ‘The Art of Blending’ volgens de jury veel moed door haar toprelaties, uitgesproken bèta’s, een alfaprogramma voor te schotelen. In de voorstelling werden verschillende vormen van ritmische dans en wereldmuziek bij elkaar gebracht.
Heineken Nederland won in de categorie business-to-consumer met het concept en de consequente wijze van toepassen van het Holland Heineken House. ‘Een smaakmakend fenomeen dat een wezenlijk onderdeel is gaan uitmaken van de marketingcommunicatie voor het merk Heineken en veel goodwill genereert. In het concept wordt er op passende wijze gebruikgemaakt van het oranjegevoel’, aldus de jury.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSDe Belastingdienst behaalde in de categorie interne events een EVA door ‘de intelligente opzet en de inhoudelijke interactie van het bekroonde event’. De medewerkers van de Belastingdienst praatten tijdens een reeks interactieve bijeenkomsten over ‘Straks, de nieuwe Belastingdienstorganisatie vanaf 1 januari 2003’. ‘Een voorbeeld van interne motivatie waarbij zowel de positieve aspecten als het kritische debat niet worden geschuwd, met als oogmerk de dienstverlening naar klanten nieuw elan te verschaffen’.De EVA is vorig jaar in het leven geroepen door de Stichting Excellent Event. De prijs moet opdrachtgevers meer inzicht geven in de effectiviteit van events.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid