Overslaan en naar de inhoud gaan

Marktaandeel Radio 538 in de lift

Radio 538 is de grootste groeier in het nieuwe Intomart CLO voor de periode januari - februari 2002. De zender zag het marktaandeel groeien…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Daarmee nadert de commerciële jongerenzender Radio 3FM dat nu een aandeel van 9,2 heeft. Sky Radio blijft marktleider met een marktaandeel van 13,0 procent, hetgeen wel betekent dat de zender 0,6 procent moest inleveren ten opzichte van de periode december-januari. Radio 2 steeg vorige keer nog spectaculair in marktaandeel door de decemberuitzendingen, maar doet nu weer een stap terug: van 11,3 naar 10,5 procent. Andere stijgers zijn Radio 1 (van 8,3 naar 8,5 procent), Noordzee FM van 4,4 naar 4,6 procent, Yorin Fm (van 3,8 naar 4,0 procent) en Classic FM van 3,3 naar 3,4 procent.

related partner content for mobile comes here
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in