Overslaan en naar de inhoud gaan

Apple roept op tot acceptatie in ontroerende kerstreclame

Monster van Frankenstein speelt de hoofdrol in Frankie’s Holiday
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

In de nieuwe kerstcommercial van Apple zien we het monster van Frankenstein dat kerst wil vieren met de rest van de dorpsgemeenschap. Dat gaat niet zomaar, want ‘Frankie’ is anders dan de rest.

related partner content for mobile comes here

Kerstliedje

In het begin van het filmpje zit het monster eenzaam thuis. Hij repeteert een kerstliedje met zijn iPhone. Vervolgens gaat hij op weg naar het dorpsplein, versiert zijn nek met kerstlichtjes en zingt het liedje voor zijn buren.

In eerste instantie wordt zijn optreden niet gewaardeerd, tot een klein meisje met hem mee begint te zingen. Dan pas doet de rest van de groep mee. De boodschap van Apple is: ‘Open je hart voor iedereen.’

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.

 

Deze oproep tot acceptatie lijkt een reactie op gebeurtenissen als Brexit, de verkiezingen in de Verenigde Staten en de piek in het aantal Amerikaanse . Volgens Tor Myhren (Vice-president Marketing bij Apple) is dat niet zo.

‘Het is zeker geen reactie op de verkiezingen’, vertelt hij aan . ‘Het is bedoeld als een fijne pauze van twee minuten tussen al het verkoopgeweld op tv rond de feestdagen. Het is entertainment met een boodschap waar wij van Apple sterk in geloven.’

Vorig jaar schakelde Apple Stevie Wonder in voor de

.

.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in