Overslaan en naar de inhoud gaan

Amstel zet ballendames in tijdens finale KNVB-beker

Hoofdsponsor van de KNVB Beker Amstel zorgt komende zondag voor wat extra entertainment rond en tijdens de wedstrijd en stuurt zestien…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Tijdens de KNVB Bekerfinale tussen SC Heerenveen en FC Twente in De Kuip op zondag 17 mei worden 'zestien goed getrainde dames' ingeschakeld die zorgen voor een vlot verloop van de bekerfinale moeten zorgen. De traditionele ballenjongens moeten dus voor een keer plaatsmaken.

related partner content for mobile comes here

'Het leek ons leuk om eens te breken met de traditie van de ballenjongens door die te vervangen door frisse ballendames. Wij denken dat het extra sfeer geeft aan de finale. Overigens zijn de dames er primair om uit- en achterballen weer snel in het spel te brengen en zo een vlot spelverloop te garanderen. De zestien geselecteerde dames hebben daartoe een speciale training gevolgd', aldus Jetske Freeve, brandmanager Amstel.

Als hoofdsponsor van de KNVB Beker heeft Amstel het recht om de ballenjongens te leveren. De bierbrouwer besloot dit jaar om het eens anders aan te pakken en de mannen te vervangen door dames. De ballendames gaan gekleed in een rood-wit Amsteltenue en zullen zo goed zichtbaar rond het speelveld aanwezig zijn. Naast hun serieuze taak tijdens de match zullen ze ook voor- en na de wedstrijd als cheerleaders beide supporterslegioenen entertainen.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in