Overslaan en naar de inhoud gaan

Achtung! creëert nieuwe merkpositionering HelloFresh

Er is een herintroductiecampagne, geregisseerd door Sanne Vogel.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

HelloFresh is een nieuwe klant bij Achtung!/mcgarrybowen en het bureau bedacht de pay-off: ‘Zin in! HelloFresh’.
Hieronder is de eerste commercial te zien die bij de nieuwe positionering hoort. Robin Meekel en Patrick van Haperen zijn creatief verantwoordelijk voor de campagne.

related partner content for mobile comes here

Achtung! kwam gisteren al met de nieuwe Fernandes-campagne naar buiten.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in