Overslaan en naar de inhoud gaan

De meest opvallende moederdaginhakers van 2017

De redactie verzamelt originele acties rondom moederdag
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Komend weekend is het moederdag en dat betekent dat de hartvormige bonbons, roze beautypakketten en reclames voor boeketten je om de oren vliegen. De redactie verzamelt de meest opvallende moederdagacties van dit jaar.

related partner content for mobile comes here

Suggesties? Zet ze onder dit bericht of mail ons!

Pornhub maakt een VR-ervaring voor moeders

Weer eens wat anders dan een bosje bloemen of een knutselwerkje: een kaartje van  pornowebsite Pornhub. Op de site kun je een gratis kaartje bestellen dat uitvouwt tot virtualrealitybril. Daarbij zit een link die leidt naar een speciaal voor moeders samengestelde videopagina. Schuift ze haar smartphone in de VR-bril, dan kan ze daarmee video's bekijken en 'een nieuwe horizon verkennen'.

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.

KFC schrijft een doktersroman

Wieden + Kennedy Portland schreef een romantisch boek voor fastfoodketen KFC. De novelle is 92 pagina's dik en heet 'Tender Wings of Desire'.

Je hebt een dikke reep

Tony's Chocolonely maakt een knalroze reep met een knipoog. Op de reep staat: 'Mam, je hebt een dikke reep... verdiend.'

De reep zit vol met knettersuiker, witte chocolade en framboos. Als je moeder niet van witte chocolade houdt, kan je de moederdagwikkel ook bestellen met een andere chocoladereep.

Nivea laat kinderen een eigen verpakking te ontwerpen

FCB Amsterdam past meer dan 40.000 Nivea Silk Mousse flessen aan tot knutselverpakking. De bijbehorende campagne roept alle kinderen (en hun papa’s) op om een zo persoonlijk mogelijke fles te maken. Deze speciale editie is alleen verkrijgbaar bij Kruidvat en wordt ondersteund met een campagne op tv, online en via influencers.

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.

Kraft Macaroni & Cheese: schelden als een moeder

Volgens Kraft Heinz geeft 74% van alle moeders toe dat zij weleens schelden of vloeken waar de kinderen bij zijn. In het filmpje geeft een expert tips voor kindvriendelijke scheldwoorden.

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.

Skittles komt met iets te hechte moeder-zoonrelatie

In de campagne is te zien hoe een moeder en zoon letterlijk samen genieten van een zakje Skittles. De zoon zegt steeds welke kleur Skittles de moeder eet en hij zit steeds goed. Hoe dat kan? De zoon, die volwassen is, zit nog met een navelstreng verbonden aan zijn moeder.

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in