Data & Insights Marketeers en hun ervaringen met onderhandelen De crisis drukt zwaar op de budgetten. De meeste marketeers hebben moeten snijden, maar zullen ook steeds meer moeten onderhandelen met…
Premium Media Campagne vervangt Van der Heijden bij AD Frits Campagne, nu directeur/uitgever van Het Parool, volgt Bernard van der Heijden op als directeur/uitgever van AD Nieuwsmedia.
Premium Data & Insights Het dubbele brein van de consument Mensen maken keuzes op twee manieren: intuïtief en rationeel. Marketing houdt alleen rekening met de laatste.
Premium Design 'Revu staat niet te koop' Directeur Auke Visser van Sanoma Men's Magazines (SMM) ontkent dat de uitgever af zou willen van de titel Revu,
Premium Data & Insights Co-creation bij Yes Lezeressen van het weekblad Yes werken vanaf nummer 29 mee aan hun blad.
Data & Insights Marketeers en hun ervaringen met onderhandelen De crisis drukt zwaar op de budgetten. De meeste marketeers hebben moeten snijden, maar zullen ook steeds meer moeten onderhandelen met…
Premium Media Campagne vervangt Van der Heijden bij AD Frits Campagne, nu directeur/uitgever van Het Parool, volgt Bernard van der Heijden op als directeur/uitgever van AD Nieuwsmedia.
Premium Data & Insights Het dubbele brein van de consument Mensen maken keuzes op twee manieren: intuïtief en rationeel. Marketing houdt alleen rekening met de laatste.
Premium Design 'Revu staat niet te koop' Directeur Auke Visser van Sanoma Men's Magazines (SMM) ontkent dat de uitgever af zou willen van de titel Revu,
Premium Data & Insights Co-creation bij Yes Lezeressen van het weekblad Yes werken vanaf nummer 29 mee aan hun blad.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee