Overslaan en naar de inhoud gaan

ABN Amro wil communicatie naar klant verbeteren

ABN Amro-topman Gerrit Zalm wil de communicatie naar de klant dit jaar fors verbeteren.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

'Het taalgebruik moet makkelijker, zodat 90 procent van de bevolking het begrijpt', zei Zalm dinsdag tijdens zijn nieuwjaarstoespraak. Volgens de voormalig politicus gaat het daarbij niet alleen om brochures, maar ook om medewerkers en adviseurs die klanten informeren over spaarproducten, hypotheken en beleggingen. 'We moeten het dit jaar minder hebben over integreren, maar meer over het centraal stellen van de klant.'

related partner content for mobile comes here

Zalm benadrukte verder dat ABN wil groeien op het gebied van private banking, het bankieren voor vermogende particulieren. De staatsbank heeft ook internationale ambities en wil bijvoorbeeld Nederlandse bedrijven in het buitenland van dienst zijn.

Bron: ANP.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in