ABN Amro wil communicatie naar klant verbeteren
ABN Amro-topman Gerrit Zalm wil de communicatie naar de klant dit jaar fors verbeteren.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
'Het taalgebruik moet makkelijker, zodat 90 procent van de bevolking het begrijpt', zei Zalm dinsdag tijdens zijn nieuwjaarstoespraak. Volgens de voormalig politicus gaat het daarbij niet alleen om brochures, maar ook om medewerkers en adviseurs die klanten informeren over spaarproducten, hypotheken en beleggingen. 'We moeten het dit jaar minder hebben over integreren, maar meer over het centraal stellen van de klant.'
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Zalm benadrukte verder dat ABN wil groeien op het gebied van private banking, het bankieren voor vermogende particulieren. De staatsbank heeft ook internationale ambities en wil bijvoorbeeld Nederlandse bedrijven in het buitenland van dienst zijn.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSBron: ANP.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid