Overslaan en naar de inhoud gaan

Bakkie Media: hoe bouw je een goede community?

Wat is een community eigenlijk en hoe kun je dit fenomeen gebruiken voor je bedrijf en jouw merk? Hoe pak je dat aan?
Hoe bouw je een goede community?
© Bakkie media community building
Hoe bouw je een goede community?
© Bakkie media community building

#91 Bakkie Media - Hoe bouw je een goede community?

‘Community’ is eigenlijk, net als ‘computer’ of ‘baby’, een woord waar geen passend Nederlandstalige variant voor is. Wat is een community eigenlijk en hoe kun je dit fenomeen gebruiken voor je bedrijf en jouw merk? Hoe gaan KLM, Zwitsal, Heineken, Ziggo en Lego hiermee om? Je hoort erover in de nieuwste podcast van Bakkie Media. 

related partner content for mobile comes here

In de podcast duiken we ook in de community van TEDX Amsterdam Women, waar Helene Geijtenbeek meer over vertelt. We horen ook van digital community expert en best-seller auteur Maartje Blijleven. Verder gaat het over neurodiversiteit, cross-over communities en kijken we terug op ons uitstapje naar DPG voor de lancering van het nieuwe merk BusinessWise door Robert van den Ham en Thijs van der Zande. Onze Thijs laat zien dat hij een nerdy kant heeft, vergelijkbaar met Elon Musk, Jeff Bezos en Mark Zuckerberg.

En hoera! De Star Wars minute is terug. Met Complot or Not duiken we in de dark side van community-building. Dat en meer in deze nieuwe aflevering van Bakkie Media.

Luister de podcast op Apple Podcast of via Spotify:

Lees ook

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in