Abovo Media bestaat 25 jaar: 'Als wij ons als corporate gaan gedragen, is dat het begin van het einde'
Oprichters Kees Verbeek, Marinus Zoutendijk en ceo Willem-Albert Bol over de groei, het ondernemerschap, honorering en trouwe klanten.
Abovo Media (nu Abovo Maxlead) bestaat 25 jaar en het bedrijf viert dat met onder meer twee grote verbouwingen. Zowel in Oegstgeest bij Maxlead als thuis in Hoorn, waar een extra verdieping komt met grote kantine, een podium en vergaderzalen. In het derde kwartaal moet het klaar zijn. Inmiddels is Abovo Media dat ooit begon als bureau gericht op printmedia uitgegroeid tot een mediabureau met serieuze schaal met 230 fte en specialisten op alle disciplines.
Maar eigenaren Kees Verbeek en Marinus Zoutendijk willen ook dat Abovo een bedrijf blijft waarbij het draait om het echte ondernemerschap. Een bureau dat familiair is met korte lijnen, vertellen ze in hun kantoor op de vierde verdieping, samen met ceo Willem-Albert Bol.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid