Overslaan en naar de inhoud gaan

Abovo Media bestaat 25 jaar: 'Als wij ons als corporate gaan gedragen, is dat het begin van het einde'

Oprichters Kees Verbeek, Marinus Zoutendijk en ceo Willem-Albert Bol over de groei, het ondernemerschap, honorering en trouwe klanten.
Marinus Zoutendijk, Willem-Albert Bol en Kees Verbeek Abovo Media
Marinus Zoutendijk, Willem-Albert Bol en Kees Verbeek
Marinus Zoutendijk, Willem-Albert Bol en Kees Verbeek Abovo Media
Marinus Zoutendijk, Willem-Albert Bol en Kees Verbeek

Abovo Media (nu Abovo Maxlead) bestaat 25 jaar en het bedrijf viert dat met onder meer twee grote verbouwingen. Zowel in Oegstgeest bij Maxlead als thuis in Hoorn, waar een extra verdieping komt met grote kantine, een podium en vergaderzalen. In het derde kwartaal moet het klaar zijn. Inmiddels is Abovo Media dat ooit begon als bureau gericht op printmedia uitgegroeid tot een mediabureau met serieuze schaal met 230 fte en specialisten op alle disciplines.

Maar eigenaren Kees Verbeek en Marinus Zoutendijk willen ook dat Abovo een bedrijf blijft waarbij het draait om het echte ondernemerschap. Een bureau dat familiair is met korte lijnen, vertellen ze in hun kantoor op de vierde verdieping, samen met ceo Willem-Albert Bol.

Premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in