Overslaan en naar de inhoud gaan

Bakkie Media: Human touch

Als het gaat om service en een goede klantenrelatie is de menselijke maat cruciaal. Welke bedrijven doen het goed en bij wie kan het beter?
De kracht van een goede klantrelatie
De kracht van een goede klantrelatie
De kracht van een goede klantrelatie
De kracht van een goede klantrelatie

Bakkie Media 'Human Touch'

Wat is de kracht van een goede relatie tussen merken en consumenten?

related partner content for mobile comes here

Als het gaat om service, hospitality en een goede klantenrelatie is de menselijke maat cruciaal. Welke bedrijven doen het goed en bij wie kan het beter?

Meer merken dan je denkt gebruiken deze human hacks. Wat hebben ALDI, Adidas en IKEA gemeen? Soms is het simpeler dan je denkt. Ook komen er inktvissen, Rolling Stones en De Fatboy Bike Bende voorbij.

We spraken Dennis Landman van Mediahuis die zijn lessen deelt over relatiemarketing en sales. Maar ook de man die volgens Tripadvisor beter is dan Google: Bernie Galotta. Hij bezorgt vele toeristen in Milaan een topvakantie. Wat is zijn geheim?

Deze maand ook een nieuwe rubriek: Bakkie Servicedesk. Positieve en negatieve service-ervaringen komen ter sprake en soms blijkt dit ook therapeutisch.

Natuurlijk is het daarnaast ook gewoon weer tijd voor de Gouden Barista en Een Koffie Verkeerd maar ook een bijzonder actuele Complot or Not.

Luister de aflevering op:

Spotify

Apple podcast

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in