Chio werkt samen met Selmore

Na een bureauoriëntatie koos zoutjesmerk Chio voor Selmore.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Chio is onderdeel van Intersnack Nederland, aanbieder van zoute snacks, noten en aanverwante producten.

Sinds eind 2011 is Chio met meer dan 20 producten te vinden in verschillende zoute snack categorieën op de Nederlandse retail-en out-of-home-markt.

Het merk wil de komende jaren flink doorgroeien en heeft daarom behoefte aan een aanscherping van de merkpositionering en de campagne

Theo Toering, Marketing & Sales Manager brands Intersnack: &;Selmore heeft ons tijdens de bureauoriëntatie overtuigd dat ze weten wat er nodig is om samen de ambitie van ons relatief jonge merk te realiseren. Een merk bouwen in een impulscategorie, dwingt je niet alleen te bouwen aan brand equity en een goede strategie. Er moet ook een goede balans zijn in het behalen van doelstellingen op de korte en middellange termijn.&;

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie