Volkskrant maakt vervolg op ‘lees je de koppen of lees je de krant?’
DDB & Tribal Amsterdam maakt reclame voor het Verkiezingsabonnement
De Volkskrant speelt in op de aankomende verkiezingen met een speciaal verkiezingsabonnement. Om dit lidmaatschap te promoten, maakt bureau DDB & Tribal Amsterdam een nieuwe campagne. De actie is een vervolg op ‘lees je de koppen of lees je de krant?’, de campagne waar de krant vorig jaar mee begon.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Naast tv worden radio, online en direct marketing ingezet.
Vacatures
Concern communicatieadviseur
Gemeente AltenaAllround Marketeer
CovetrusCampagneleider fondsenwerving
Natuur & MilieuVolkskrant Verkiezingsabonnement
Credits:
Bureau: DDB & Tribal Amsterdam
Productie en regie: Sven Super, ICOF
Verantwoordelijk bij Persgroep: Leo-Peter van Aerde, Florianne Harmsen, Esther Nanninga
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid