Overslaan en naar de inhoud gaan

Vodafone wint Reputatiemanagement Award 2013

Vodafone is uitgeroepen tot winnaar van de Reputatiemanagement Award 2013. Het is de eerste keer dat deze vakprijs is uitgereikt.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Vodafone is er het afgelopen jaar het best in geslaagd de reputatie onder een brede groep stakeholders te verbeteren, aldus de jury van de prijs.

related partner content for mobile comes here

De initiatiefnemers Motivaction, Duijvestijn Communicatie & Reputatie (DCR) en StakeholdersLab hebben de Award in het leven geroepen om het debat en de verdere professionalisering van het vakgebied reputatiemanagement te stimuleren. In een steeds transparantere wereld wordt dit met de dag belangrijker.

Na een voorselectie door een onafhankelijke jury hebben 775 professionals de afgelopen maand gestemd op één van de vijf finalisten: KLM, Vodafone, Havenbedrijf Rotterdam, gemeente Den Haag of Pensioenfonds Zorg & Welzijn.

In een volle zaal is vrijdagmiddag tijdens een symposium over reputatiemanagement bij Motivaction de Reputatiemanagement Award 2013 uitgereikt. Vodafone is er het afgelopen jaar het best in geslaagd de reputatie onder een brede groep stakeholders te verbeteren.

Juryvoorzitter Peter Kerkhof: ‘Vodafone heeft hard gewerkt aan de reputatie van de Telecomsector en aan de reputatie van Vodafone binnen die sector. Reputatiemanagement bij Vodafone stoelt op een gedegen analyse van de belangrijkste reputatiedrivers en op basis daarvan een systematische benadering van stakeholders.

Zo heeft Vodafone vanuit het motto Be good and tell it aanpassingen gedaan in productaanbod en klantenservice die zorgen voor helderheid en transparantie. ‘Met als resultaat een steeds betere reputatie.’

De onafhankelijke jury bestond uit juryvoorzitter Peter Kerkhof, hoogleraar Communicatiewetenschap VU Amsterdam, Bart Combee, directeur Consumentenbond, Rocco Mooij, hoofdredacteur Communicatieonline, Jeroen Duijvestijn, directeur DCR, Henk Noort, directeur StakeholdersLab en Karel Slootman, managing director Motivaction. 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in